flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

АНАЛІЗ стану роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2014 року

АНАЛІЗ
стану роботи із зверненнями громадян, їх розгляд
Ямпільським районним судом Сумської області
за 9 місяців 2014 року
 
         
           В Ямпільському районному суді ведеться  робота зі зверненнями громадян відповідно  до вимог Закону України „ Про звернення громадян ” , Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації (далі – Інструкції), затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. N 348 .
         Прийом громадян в суді  здійснюється у визначені дні та години відповідно до графіка, який розміщено на довідковому стенді суду та на веб-сайті суду.
         По роботі зі зверненнями громадян у суді призначено відповідальну особу консультанта- Якушеву Л.В.
         За 9 місяців 2014 року на розгляд до суду надійшло 2 звернення від громадян, з них :
         1- заява від Особливець Ангеліни Андріївни про перегляд адміністративного позову за справою № 1820/1706/12 провадження № 2а/590/13 до відповідача Ямпільської селищної ради;
         1- скарга від Васютенко Ольги Володимирівни про надання роз`яснення , щодо несвоєчасного надання копії судового рішення по справі № 590/1245/13-ц за позовом Васютенко О.В. до ФСТ «Некрасівське» про стягнення орендної плати за земельний пай за 2012 рік та пені.
         Звернення зареєстровані в журналі реєстрації звернень  громадян .
         Всі звернення розглянуті в строк до 15 днів . Судом надано вмотивовану та вичерпну відповідь громадянам  в письмовій формі.
         В порівнянні з минулим аналітичним періодом 2013 року за 9 місяців 2014 року надходження звернень громадян зменшилося на 3 звернення.
         Основним напрямком в роботі зі зверненнями громадян є своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань та вжиття заходів щодо упередження скарг на діяльність суду.
         Робота зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі керівництва суду, а наслідки розгляду звернень систематично обговорююся на оперативних нарадах суддів та працівників апарату суду.