АНАЛІЗ
стану роботи із зверненнями громадян, їх розгляд
Ямпільським районним судом Сумської області
за 2015 рік
Робота зі зверненням громадян у суді ведеться відповідно до вимог Закону України № 393/96-ВР від 02.10.1996р. „ Про звернення громадян ”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою КМУ від 14 квітня 1997 р. N 348 .
Прийом громадян в суді здійснюється у визначені дні та години відповідно до графіку, затвердженого наказом голови суду № 8-Аг від 02.12.2015р., який розміщено на довідковому стенді суду та на офіційному сайті суду.
Особистий прийом громадян у Ямпільському районному суді Сумської області здійснюється головою суду, керівником апарату суду та його заступником у встановлені дні прийому.
Крім того, у суді ведеться журнал особистого прийому громадян керівництвом суду.
По роботі зі зверненнями громадян у суді визначено відповідальну особу .
Впродовж 2015 року в суді дотримувався , визначений Інструкцією, порядок формування справ за зверненням громадян.
Звернення громадян, що надходили до суду, реєструвалися в день їх надходження в автоматизованій системі документообігу суду , після чого передавалися особі відповідальній за ведення діловодства зі зверненням громадян .
За 2015 рік до Ямпільського районного суду Сумської області надійшло 2 звернення , з них :
1 - заява про надання довідки підтверджуючої факт звернення до суду зі скаргою до 29.10.2014 року та 1 - скарга про вжиття заходів щодо скасування судового наказу від 21.04.2015 року , що на 1 звернення менше у порівнянні з звітним періодом 2014 року .
Всі звернення розглянуті з дотриманням термінів передбачених чинним законодавством в строк до 15 днів . Судом у встановлений законодавством термін, громадянам надано вмотивовану відповідь в письмовій формі.
Основним напрямком в роботі зі зверненнями громадян є своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань та вжиття заходів щодо упередження скарг на діяльність працівників апарату суду.
Робота зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі керівництва суду, а наслідки розгляду звернень систематично обговорююся на оперативних нарадах суддів та працівників апарату суду.
Голова
Ямпільського районного суду Г.М.Воловик