Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
АНАЛІЗ
стану роботи із зверненнями громадян, їх розгляд
Ямпільським районним судом Сумської області
за 1 півріччя 2017 року
В Ямпільському районному суді робота зі зверненням громадян ведеться відповідно до вимог Закону України № 393/96-ВР від 02.10.1996р. „ Про звернення громадян ”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою КМУ від 14 квітня 1997 р. N 348 .
Прийом громадян в суді здійснюється у визначені дні та години відповідно до графіку, затвердженого наказом голови суду № 12-од від 10.10.2016р., який розміщено на довідковому стенді суду та на офіційному сайті суду.
Роботу зі зверненнями громадян у суді функціональними обов`язками покладено на консультанта суду –Якушеву Л.В.
Звернення громадян, які надходять до суду, реєструються в день їх надходження в автоматизованій системі документообігу суду та в журналі реєстрації звернень громадян, після чого передаються виконавцю для розгляду та вирішення поставлених питань у зверненні.
У 1 півріччі 2017 року звернень від громадян до суду не надходило, що свідчить про роботу суду у напрямку вирішення проблемних питань діяльності суду та працівників апарату суду.
Робота зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі керівництва суду.