flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

АНАЛІЗ стану роботи із зверненнями громадян, їх розгляд Ямпільським районним судом Сумської області за 1 півріччя 2017 року

АНАЛІЗ

стану роботи  із  зверненнями громадян,  їх розгляд

Ямпільським районним судом  Сумської області

за  1 півріччя  2017 року

 

 

             В Ямпільському районному суді робота зі зверненням громадян  ведеться відповідно до вимог Закону України  № 393/96-ВР від 02.10.1996р. „ Про звернення громадян ”, Указу Президента України від 07.02.2008  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування,  об'єднаннях громадян,  на підприємствах,  в установах,  організаціях незалежно від  форм  власності,  в засобах масової інформації,  затвердженої постановою КМУ від 14 квітня 1997 р.  N 348  .

           Прийом  громадян в суді  здійснюється у визначені дні та години відповідно до графіку, затвердженого наказом голови суду № 12-од від 10.10.2016р., який розміщено на довідковому стенді суду та на офіційному сайті суду.

           Роботу зі зверненнями громадян у суді функціональними обов`язками покладено на консультанта суду –Якушеву Л.В.

           Звернення громадян, які надходять до суду, реєструються в день їх надходження в автоматизованій системі документообігу суду та в журналі реєстрації звернень громадян, після чого передаються  виконавцю для розгляду та  вирішення поставлених питань у зверненні.

            У 1 півріччі 2017 року звернень від громадян до суду не надходило, що свідчить про роботу суду у напрямку вирішення проблемних питань діяльності суду та працівників апарату суду.

           Робота зі зверненнями громадян  знаходиться на постійному контролі керівництва суду.