flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ПРАВИЛА внутрішнього службового розпорядку

23 квітня 2020, 16:01

             ЗАТВЕРДЖЕНО:

                                                            загальними зборами державних службовців

                                                 Ямпільського районного суду               

           Сумської області

                              від «15» вересня 2016 року

 

 

                                                          ПРАВИЛА
                                            внутрішнього службового розпорядку

                           Ямпільського районного суду Сумської області

 

Із змінами, внесеними протоколом загальних зборів державних службовців суду

                                                від 08.04.2020 року № 1

 

                                               І. Загальні положення

  1. Ці Правила визначають загальні положення щодо організації внутрішнього службового розпорядку Ямпільського районного суду Сумської області (далі - суд), режим роботи, умови перебування  державного  службовця в суді   та забезпечення  раціонального використання його робочого часу.
  2. Службова дисципліна в суді ґрунтується на засадах чесного і сумлінного виконання державним службовцем  своїх обов'язків, створення належних умов для ефективної роботи , їх матеріально – технічного забезпечення, заохочення за результатами роботи.
  3. Правила внутрішнього службового розпорядку в суді затверджуються загальними зборами державних службовців суду за поданням керівника  апарату суду ( далі - керівник апарату суду) ,  на основі  Типових правил внутрішнього службового розпорядку, затверджених наказом Національного агенства України з питань державної служби  від 03.03.2016 року  № 50, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 року за № 457/28587.
  4. 4. Правила внутрішнього службового розпорядку суду доводяться до відома всіх державних службовців, які працюють в суді, під підпис.

 

                               ІІ. Загальні правила етичної поведінки

  1. Державні службовці повинні дотримуватись вимог етичної поведінки.
  2. Державні службовці у своїй роботі повинні дотримуватись принципів професійності, принциповості та доброзичливості, дбати про свою професійну честь і гідність.
  3. Державні службовці повинні уникати нецензурної лексики, не допускати підвищеної інтонації під час спілкування. Неприпустимими є прояви зверхності, зневажливого ставлення до колег та громадян.
  4. Державні службовці під час виконання своїх посадових обов’язків повинні дотримуватися взаємоповаги, ділового стилю спілкування, виявляти принциповість і витримку.

 

             ІІІ. Робочий час і час відпочинку державного службовця

  1. Тривалість робочого часу державного службовця становить 40 годин на тиждень.
  2. У суді встановлюється п’ятиденний робочий тиждень із тривалістю роботи по днях: понеділок, вівторок, середа, четвер - по 8 годин 15 хвилин, п’ятниця - 7 годин; вихідні дні - субота і неділя.

Режим роботи суду встановлюється з урахуванням загальноприйнятого режиму роботи підприємств, установ і організацій у місцевості з 8 годин 00 хвилин до 17 годин 15 хвилин з понеділка по четвер та з 8 годин 00 хвилин до 16 годин 00 хвилин п’ятниця .

  1. Початок та кінець робочого часу, перерва, що надається для відпочинку і харчування, встановлюються для державного службовця з урахуванням режиму роботи суду.

Тривалість перерви для відпочинку і харчування становить одну годину з 12 години 00 хвилин  до 13 години 00 хвилин. Перерва не включається в робочий час, і державний службовець може використовувати її на свій розсуд. На цей час він може відлучатися з місця роботи.

  1. Напередодні святкових та неробочих днів тривалість робочого дня скорочується на одну годину .
  2. Працівникам забороняється відволікати державного службовця від виконання його посадових обов’язків.
  3. Організація обліку робочого часу державних службовців у суді покладається на консультанта суду (по роботі з персоналом),на якого покладено такі функції, та подається керівнику апарату суду у формі табеля обліку робочого часу.

                                             (п.6 Розділу ІІІ в новій редакції (зміни внесені протоколом загальних зборів державних службовців Ямпільського районного суду Сумської області від 08.04.2020 року № 1 ))

 

  1. Вихід державного службовця за межі адміністративної будівлі суду у робочий час зі службових питань відбувається з відома його безпосереднього керівника.
  2. За ініціативою державного службовця і згодою його безпосереднього керівника, державний службовець може виконувати завдання за посадою за межами адміністративної будівлі суду. Для цього державний службовець повинен погодити у письмовій формі, зокрема засобами телекомунікаційного зв'язку, перелік відповідних завдань та строки їх виконання з безпосереднім керівником.

Для державного службовця обсяг завдань за посадою за межами адміністративної будівлі суду повинен визначатись з урахуванням тривалості його робочого часу.

За межами адміністративної будівлі суду можуть виконуватися завдання, якщо їх якісне, ефективне та результативне виконання не потребує:

використання інформації з обмеженим доступом;

доступу до комп'ютерного, телекомунікаційного та/або програмного забезпечення, яке функціонує лише у межах приміщення суду;

обов'язкового перебування в приміщенні державного органу (залучення інших працівників суду, проведення консультацій, нарад тощо).

Правилами внутрішнього службового розпорядку в державному органі можуть визначатись додаткові умови виконання державними службовцями завдань за посадою за межами адміністративної будівлі суду залежно від особливостей реалізації функцій і завдань суду.

Час виконання державним службовцем завдань за посадою за межами адміністративної будівлі суду обліковується як робочий час. 

(Розділ ІІІ доповнено новим пунктом 8. (зміни внесені

протоколом загальних зборів державних службовців Ямпільського районного суду Сумської  області від 08.04.2020 року № 1))

 

ІV. Порядок повідомлення державним службовцем про свою відсутність

  1. Державний службовець повідомляє свого безпосереднього керівника про свою відсутність на роботі у письмовій формі, засобами електронного чи телефонного зв’язку або іншим доступним способом.
  2. У разі недотримання державним службовцем вимог пункту 1 цього розділу складається акт про відсутність державного службовця на робочому місці.
  3. У разі ненадання державним службовцем доказів поважності причини своєї відсутності на роботі він повинен подати письмові пояснення на ім’я голови суду або керівника апарату суду щодо причин своєї відсутності.
  4. Вимоги цього розділу не застосовуються до державних службовців під час виконання ними завдань за посадою за межами адміністративної будівлі суду.

 

                                       (Розділ ІV доповнено новим пунктом 4. (зміни внесені протоколом загальних зборів державних службовців Ямпільського районного суду Сумської  області від. 08.04.2020 року № 1))

 

  1. Перебування державного службовця в органі державної влади у вихідні, святкові, неробочі дні та після закінчення робочого часу
  2. Для виконання невідкладних завдань державний службовець може залучатись до роботи понад установлену тривалість робочого дня за наказом (розпорядженням) голови суду або керівника апарату суду, в тому числі у вихідні, святкові, неробочі дні, а також у нічний час з компенсацією за роботу відповідно до законодавства. Тривалість роботи понад установлену тривалість робочого дня, а також у вихідні, святкові та неробочі дні, у нічний час для кожного державного службовця не повинна перевищувати чотири години протягом двох днів поспіль і 120 годин на рік.
  3. Голова суду або керівника апарату суду за потреби можутьзалучати державних службовців суду до чергування після закінчення робочого дня, у вихідні, святкові і неробочі дні.

Чергування державного службовця після закінчення робочого дня, у вихідні, святкові і неробочі дні здійснюється згідно з графіком, який розробляється службою управління персоналом і затверджується головою суду.

  1. У графіку чергування зазначаються: завдання, яке потребує виконання, відповідальний державний службовець, його посада, місце, дата та строк чергування.
  2. У разі залучення до чергування після закінчення робочого дня, у вихідні, святкові і неробочі дні державного службовця, якого не включено до графіка, наступного робочого дня після чергування відповідна інформація подаєтьсяслужбою управління персоналом керівнику державної служби  для внесення в влективного порядку відповідних змін до такого графіка.
  3. У разі залучення державного службовця до роботи понад установлену тривалість робочого дня у суді запроваджується підсумований облік робочого часу з в, щоб тривалість робочого часу за обліковий період не перевищувала норми тривалості робочого часу. За роботу в зазначені дні (час) державним службовцям протягом місяця надаються відповідні дні відпочинку за заявами державних службовців.
  4. Забороняється залучати до роботи понад установлену тривалість робочого дня, а також у вихідні, святкові та неробочі дні, у нічний час вагітних жінок і жінок, які мають дітей віком до трьох років. Жінки, які мають дітей віком від 3 до 14 років або дитину-інваліда, можуть залучатися до надурочних робіт лише за їхньою згодою. Залучення інвалідів до надурочних робіт можливе лише за їхньою згодою і за умови, що це не суперечить медичним рекомендаціям.

 

VІ. Порядок доведення до відома державного службовця нормативно-правових актів, наказів, доручень та розпоряджень зі службових питань

  1. Нормативно-правові акти, накази, доручення, розпорядження зі службових питань доводяться до відома державних службовців шляхом ознайомлення у паперовій або електронній формі з підтвердженням такого ознайомлення. Підтвердженням може слугувати підпис державного службовця (у тому числі як відповідального виконавця) на документі, у журналі реєстрації документів або відповідний електронний цифровий підпис, який підтверджує ознайомлення з певним службовим документом в електронній формі.
  2. Нормативно-правові акти, які підлягають офіційному оприлюдненню, доводяться до відома державного службовця шляхом їх оприлюднення в офіційних друкованих виданнях, а також шляхом розміщення на офіційних веб-сайтах органів державної влади та на власному веб-сайті суду.

 

VІІ. Дотримання загальних інструкцій з охорони праці та протипожежної безпеки

1.Керівник апарату  суду зобов’язаний забезпечити безпечні умови праці, належний стан засобів протипожежної безпеки, санітарії і гігієни праці. Інструктування з охорони праці та протипожежної безпеки  здійснюється особою на яку покладені відповідні функції в суді.

  1. Державний службовець повинен дотримуватись правил техніки безпеки, виробничої санітарії і гігієни праці, протипожежної безпеки.
  2. Умови праці на робочому місці, стан засобів влективного та індивідуального захисту, що використовуються державним службовцем, а також санітарно-побутові умови повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів з охорони праці.
  3. За стан пожежної безпеки та дотримання інструкцій з охорони праці в органі державної влади відповідає керівникапарату  суду та визначена ним відповідальна особа, на яку покладено такий обов’язок.

VIІI. Порядок прийняття та передачі діловодства (справ) і майна державним службовцем

  1. Державний службовець зобов’язаний до звільнення з посади чи переведення на іншу посаду передати справи і довірене у в’язку з виконанням посадових обов’язків майно уповноваженій суб’єктом призначення у відповідному державному органі особі. Уповноважена особа зобов’язана прийняти справи і майно.
  2. Факт передачі справ і майна засвідчується актом, який складається у двох примірниках і підписується уповноваженою особою відповідного державного органу, керівником служби управління персоналом цього органу та державним службовцем, який звільняється.

Один примірник акта видається державному службовцю, який звільняється чи переводиться на іншу посаду, інший примірник долучається до особової справи цього державного службовця.

 

                                      ІХ. Прикінцеві положення

  1. Недотримання вимог правил внутрішнього службового розпорядку є підставою для притягнення державного службовця до відповідальності у порядку, передбаченому чинним законодавством.
  2. Питання, пов’язані із застосуванням правил внутрішнього службового розпорядку, вирішуються головою суду та керівником апарату суду .