Відповідно до вимог Закону України „ Про звернення громадян ” , Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації (далі – Інструкції), затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. N 348 ( із змінами від 17.10.1997, 24.09.2008, 19.01.2011) в Ямпільському районному суді ведеться відповідна робота зі зверненнями громадян.
Прийом громадян в суді здійснюється у визначені дні та години відповідно до графіка, який розміщено на довідковому стенді суду та на його веб-сайті .
По роботі зі зверненнями громадян у суді призначено відповідальну особу.
У 1-півріччі 2014 року на розгляд до суду надійшло 2 звернення від громадян, з них :
1- заява від Особливець Ангеліни Андріївни про перегляд адміністративного позову за справою № 1820/1706/12 провадження № 2а/590/13 до відповідача Ямпільської селищної ради;
1- скарга від Васютенко Ольги Володимирівни про надання роз`яснення , щодо несвоєчасного надання копії судового рішення по справі № 590/1245/13-ц за позовом Васютенко О.В. до ФСТ «Некрасівське» про стягнення орендної плати за земельний пай за 2012 рік та пені.
Звернення зареєстровані згідно з Інструкцією - в журналі вхідної кореспонденціі та в журналі реєстрації звернень громадян .
Всі звернення розглянуті в строк до 15 днів . Судом надано вмотивовану та вичерпну відповідь громадянам Особливець А.А. та Васютенко О.В. в письмовій формі.
Відповідно до проведеного аналізу вбачається що у 1 півріччі 2014 року в порівнянні з звітним періодом 2013 року надходження звернень від громадян збільшилося на 2 особи.
Основним напрямком в роботі зі зверненнями громадян є своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань та вжиття заходів щодо упередження скарг на діяльність суду.
Робота зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі керівництва суду, а наслідки розгляду звернень систематично обговорююся на оперативних нарадах суддів та працівників апарату суду.
В.о. голови суду С.В.Оснач