Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
АНАЛІЗ
стану роботи із зверненнями громадян, їх розгляд
Ямпільським районним судом Сумської області
за 2012 рік
Відповідно до виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації (далі – Інструкції), затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р.
N 348 Ямільським районним судом ведеться відповідна робота зі зверненнями громадян.
Прийом громадян в суді здійснюється у визначені дні та години відповідно до графіка прийому, який розміщено на довідковому стенді суду та на його веб-сайті .
Наказом голови суду призначено відповідальну особу по роботі зі зверненнями громадян у суді (консультант Якушева Л.В.). Звернення реєструються в автоматизовані системі КП «Д-3» та згідно з Інструкцією - в журналі вхідної кореспонденції, в окремому журналі реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян або обліковуються на реєстраційно-контрольних картках. Ведуться журнали особистого прийому громадян керівництвом суду. В журналах зазначаються дата проведення прийому, прізвище заявників, питання, з якими вони звертаються, результати розгляду.
За 2012 рік до суду на розгляд надійшло 2 звернення від громадян, з них 2 – заяви, (повторних немає).
Звернення громадян були з наступних питань:
- про несвоєчасний розгляд справ (1- заява колективна);
- про надання роз`яснення щодо знаходження справи в апеляції (1-заява).
Колективна заява надійшла від 5 громадян Ямпільського району с.Воздвиженське про несвоєчасний розгляд справ за їх позовами у призначені години дня.
Так, справи за позовами громадян Волк Г.П., Волк В.А., Калик В.П., Некрасова М., Ткач Н.В. (та ін.) до ТОВ «Глобфармерс» про розірвання договору оренди, а всього 25 аналогічних справ знаходилися на розгляді в різних суддів, за позовами до одного і того відповідача були призначені на одну дату - 05.03.2012 р. Але в зв`язку з тим, що до суду прибув лише один представник відповідача ТОВ «Глобфармерс», судді вимушені були розглядати справи почергово.
Головою Ямпільського районного суду Селезньовою В.І. було надано вмотивовану та вичерпну відповідь громадянам Волк Г.П.,Волк В.А., Калик В.П., Некрасову М.,Ткач Н.В., яка письмово надіслана кожному з них.
Інша заява надійшла 21.03.2012 від громадянки Особливець А.А., про надання їй роз`яснення щодо знаходження справи № 2а-4/12 після її розгляду в Харківському апеляційному адміністративному суді. (Це справа за позовом Особливець А.А. до КП «Глухівське БТІ» про визнання незаконних дій відповідача, та стягнення моральної шкоди 1600грн.). Гр.Особливець А.А. було надано роз`яснення, що відповідно до ст.188 КАСУ апеляційна скарга разом із справою 13.03.2012 надіслана до апеляційного суду, про що вона була повідомлена письмово.
Відповідно до проведеного аналізу вбачається що у 2012 році в порівнянні з звітним періодом 2011 року надходження звернень громадян зменшилося на 5.
Основним напрямком в роботі зі зверненнями громадян є своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань та вжиття заходів щодо упередження скарг на діяльність суду.
Робота зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі керівництва суду, а наслідки розгляду звернень систематично обговорююся на оперативних нарадах суддів та працівників апарату суду.
Голова Ямпільського
районного суду В.І.Селезньова