9-10 червня 2016 року заступник керівника апарату суду Ніженець Наталія Василівна прийняла участь у тренінгу «Організація та проведення опитувань громадян-учасників судових проваджень за методологією карток громадянського звітування (КГЗ). Даний захід було проведено в конференц-залі готелю «Воскресенський», м. Суми, пл. Незалежності, 15.
Метою заходу було підвищення знань та навичок представників судів Сумської області з проведення опитувань відвідувачів судів за методологією КГЗ, а саме:
- обговорення міжнародних стандартів досконалості суду як основи системи оцінювання роботи суду;
- системи оцінювання роботи суду та інструменти оцінювання якості роботи суду: загальна характеристика;
- методологія карток громадянського звітування (КГЗ): етапи проведення дослідження, огляд інструментарію опитування, забезпечення якості збору;
- підготовка опитування за методологією карток громадянського звітування (КГЗ), робота в малих групах: поділ на групи, інструктаж;
- презентація робочих планів проведення опитування за методологією КГЗ, обговорення;
- проведення опитування та обробка результатів, особливості використання методів інтерв’ю та анкетування, робота в малих групах;
- підготовка рекомендацій на основі даних КГЗ, способи оцінки успішності імплементації рекомендацій, робота в малих групах;
- інформаційні кампанії з поширення результатів оцінювання роботи суду, презентації, круглі столи, розміщення інформації у ЗМІ, робота в малих групах;
- презентація прес-релізів та планів інформаційних заходів;
- підведення підсумків.
Даний тренінг має метою вдосконалення роботи суду, а саме підвищення ефективності , продуктивності та якості судових процедур. Оцінювання роботи надає наступні можливості: отримувати інформацію про функціонування суду як установи на основі поєднання якісно різних даних у цілісну картину; поєднувати оцінювання роботи суду з існуючими в суспільстві очікуваннями щодо діяльності суду; своєчасно діагностувати існуючі ризики поточної діяльності та прогнозувати можливі проблеми, визначати ефективні превентивні заходи.