flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Опитування громадян

31 жовтня 2016, 14:38

 На виконання рішення Ради суддів України № 35 від 12 травня 2016 року  в рамках Проекту «Системи оцінки якості роботи суду: стандарти, критерії, показники та методи» та з метою підвищення ефективності роботи апарату Ямпільського районного  суду  Сумської області проведено опитування відвідувачів у формі анкетування щодо якості функціонування суду, яке тривало з 01.09.2016 по 25.09.2016 року.

   Завданнями опитування є:
• отримати загальне уявлення про якість роботи суду;
• виявити рівень задоволеності громадян умовами перебування в суді;
• оцінити повноту, ясність та доступність інформації для відвідувачів суду;
• оцінити дотримання термінів (своєчасність) судового розгляду;
• визначити, як громадяни сприймають якість роботи суддів та працівників апарату суду;
• визначити, як громадяни, котрі вже отримали судові рішення в своїх справах, сприймають мотивованість та зрозумілість судових рішень.
 
 

 
 
Блок 2. Основна частина опитувальника містить питання, що згруповані за вимірами якості: умови перебування у суді, повнота, доступність інформації, своєчасність судового розгляду, якість роботи працівників апарату суду та суддів, сприйняття мотивованості та зрозумілості судового рішення.
 
Зручність та комфортність перебування у суді
 
 
 
 
 
 Повнота та ясність інформації
 
       Чи повною мірою задовольняє вас наявна в суді інформація щодо:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Сприйняття роботи працівників апарату суду
 
Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з вами:
 
 
 
 
                            Дотримання строків судового розгляду
 
 
 
 
 
Сприйняття  роботи судді
 
 
 
 
 
                            Судове рішення (якщо розгляд справи завершено)
 
 
 
 
 
Якщо Вам вдалось ознайомитись із текстом рішення, будь ласка, дайте відповіді на питання,
використовуючи 5-бальну шкалу:
(1 –цілком ні, 2 – швидше ні, 3 – більш-менш (варіант: і так, і ні), 4 – швидше так, 5 – цілком
так, 9 – КН)
 
 
 
Виходячи з результатів опитування були виведені середні оцінки по кожному з показників, розраховані за стандартною формулою розрахунку середньої оцінки, рекомендованою Проектом USAID «Справедливе правосуддя».
 
Показник
Одиниця виміру
Кількість відповідей
Значення
1
Чи легко Вам було знайти будівлю суду
від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так)
65
4,9
2
Чи зручно Вам діставатися до будівлі суду громадським транспортом? (Якщо Ви не користуєтеся громадським транспортом, дайте відповідь на наступне питання)
від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так)
65
4,9
3
Чи зручно паркувати автомобіль (достатньо паркувальних місць) біля будівлі суду?
від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так)
65
5,0
4
Як Ви вважаєте, чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду?
від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так)
65
4,9
5
Якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію?
від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так)
65
5,0
6
Чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи у суді (подати позов, ознайомитися з матеріалами, отримати рішення, ухвалу, вирок та ін.)?
від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так)
65
5,0

 

Показник
Одиниця виміру
Кількість відповідей
Значення
1.
Достатність зручних місць для очікування, оформлення документів,підготовки до засідання
від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так)
65
4,8
2.
Вільний доступ до побутових приміщень (туалетів)
від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так)
65
5,00
3.
Чистота та прибраність приміщень
від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так)
65
4,9
4.
Достатність освітлення
від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так)
65
4,8

 

Показник
Одиниця виміру
Кількість відповідей
Значення
1.
Зручність розташування у суді інформаційних стендів (дошки оголошень)
від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так)
65
4,8
2.
Задоволеність наявністю інформації про розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень
від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так)
65
5,00
3.
Задоволеність наявністю інформації про правила допуску в суд  та перебування в ньому
від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так)
65
5,00
4.
Задоволеність наявністю інформації про справ, що призначені до розгляду
від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так)
65
4,9
5.
Задоволеність наявністю інформації щодо зразків документів (заяв, клопотань тощо)
від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так)
65
4,9
6.
Задоволеність наявністю інформації щодо порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів
від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так)
65
4,9
7.
Відсоток респондентів, користувалися сторінкою суду в мережі інтернет
відсоток
54 %
8.
Чи знайшли респонденти на сторінці суду потрібну  інформацію?
від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так)
65
2,3
 
 
 
 
 
 
Користувачі послуг досить високо оцінюють якість роботи суду. Загалом, враження від відвідування суду відповідають очікуванням. Порівняно із попередніми роками, на думку респондентів, якість роботи суду покращилася.
 
        Отже, проведене анкетування свідчить про те, що організація роботи апарату суду здійснюється в цілому на достатньому рівні. Отримані показники є стимулом для подальшого удосконалення діяльності суду, оскільки необхідно завжди прагнути здобувати кращих результатів у роботі, а не залишатися на досягнутому рівні. Врахування рекомендацій відвідувачів в подальшій роботі суду, на нашу думку,  стане підґрунтям зростання довіри громадськості до правосуддя.