Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
На виконання рішення Ради суддів України № 35 від 12 травня 2016 року в рамках Проекту «Системи оцінки якості роботи суду: стандарти, критерії, показники та методи» та з метою підвищення ефективності роботи апарату Ямпільського районного суду Сумської області проведено опитування відвідувачів у формі анкетування щодо якості функціонування суду, яке тривало з 01.09.2016 по 25.09.2016 року.
.jpg)







.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
|
№
|
Показник
|
Одиниця виміру
|
Кількість відповідей
|
Значення
|
|
1
|
Чи легко Вам було знайти будівлю суду
|
від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так)
|
65
|
4,9
|
|
2
|
Чи зручно Вам діставатися до будівлі суду громадським транспортом? (Якщо Ви не користуєтеся громадським транспортом, дайте відповідь на наступне питання)
|
від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так)
|
65
|
4,9
|
|
3
|
Чи зручно паркувати автомобіль (достатньо паркувальних місць) біля будівлі суду?
|
від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так)
|
65
|
5,0
|
|
4
|
Як Ви вважаєте, чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду?
|
від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так)
|
65
|
4,9
|
|
5
|
Якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію?
|
від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так)
|
65
|
5,0
|
|
6
|
Чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи у суді (подати позов, ознайомитися з матеріалами, отримати рішення, ухвалу, вирок та ін.)?
|
від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так)
|
65
|
5,0
|
|
№
|
Показник
|
Одиниця виміру
|
Кількість відповідей
|
Значення
|
|
1.
|
Достатність зручних місць для очікування, оформлення документів,підготовки до засідання
|
від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так)
|
65
|
4,8
|
|
2.
|
Вільний доступ до побутових приміщень (туалетів)
|
від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так)
|
65
|
5,00
|
|
3.
|
Чистота та прибраність приміщень
|
від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так)
|
65
|
4,9
|
|
4.
|
Достатність освітлення
|
від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так)
|
65
|
4,8
|
|
№
|
Показник
|
Одиниця виміру
|
Кількість відповідей
|
Значення
|
|
1.
|
Зручність розташування у суді інформаційних стендів (дошки оголошень)
|
від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так)
|
65
|
4,8
|
|
2.
|
Задоволеність наявністю інформації про розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень
|
від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так)
|
65
|
5,00
|
|
3.
|
Задоволеність наявністю інформації про правила допуску в суд та перебування в ньому
|
від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так)
|
65
|
5,00
|
|
4.
|
Задоволеність наявністю інформації про справ, що призначені до розгляду
|
від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так)
|
65
|
4,9
|
|
5.
|
Задоволеність наявністю інформації щодо зразків документів (заяв, клопотань тощо)
|
від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так)
|
65
|
4,9
|
|
6.
|
Задоволеність наявністю інформації щодо порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів
|
від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так)
|
65
|
4,9
|
|
7.
|
Відсоток респондентів, користувалися сторінкою суду в мережі інтернет
|
відсоток
|
54 %
|
|
|
8.
|
Чи знайшли респонденти на сторінці суду потрібну інформацію?
|
від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так)
|
65
|
2,3
|
|
|
|
|
|
|

