Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Уряд визначив порядок ведення такого реєстру та надання інформації з нього
У 2019 році пацієнтів переведуть на електронні медкартки
Кабмін визначив механізм організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього.
Відповідну постанову № 328 було прийнято на урядовому засіданні 17 квітня 2019 року. Постанова набрала чинності 20 квітня.
Визначено, що реєстр ведеться з метою забезпечення накопичення, зберігання та використання інформації про видані, продовжені та обліковані листки непрацездатності для реалізації прав застрахованих осіб на отримання допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах, оплату перших 5 днів тимчасової непрацездатності, що здійснюється за рахунок коштів роботодавця, а також для проведення перевірки обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності.
Реєстр ведеться державною мовою. Допускається використання латинських літер під час кодування діагнозів і звернень, написання електронної адреси. Реєстр формуватиме і вестиме Пенсійний фонд, який є володільцем даних Реєстру.
Відповідно до Порядку листок непрацездатності реєструється виключно на підставі створеного в електронній формі медичного висновку, який засвідчує тимчасову непрацездатність. Кожен листок непрацездатності має унікальний реєстраційний номер, що формується та присвоюється автоматично за допомогою програмних засобів ведення Електронного реєстру листків непрацездатності.
Реєстр складається із записів про тимчасову непрацездатність, що створюються автоматично програмними засобами на підставі отриманої інформації. Кожен запис включає відомості про тимчасово непрацездатну особу, унікальний номер випадку непрацездатності, номер, дату (час) реєстрації медичного висновку в електронній системі охорони здоров'я, причину та період непрацездатності, призначений режим лікування, відомості про лікаря, заклад охорони здоров'я, суму допомоги по тимчасовій втраті працездатності від Фонду соціального страхування України тощо.
Дані до реєстру надходять з використанням кваліфікованого електронного підпису та засобів криптографічного захисту інформації.
Реєстр матиме різні рівні доступу, які обмежують відомості, доступні для користувача. Зокрема, через електронні кабінети на порталі послуг до реєстру матимуть доступ роботодавці та самі працівники, застраховані особи. Однак інформація з реєстру, що містить відомості про реєстраційний номер облікової картки платника податків, період і причину непрацездатності, надається лише тій особі, якої вони стосуються, а також її роботодавцю, але виключно за період, коли особа перебувала з ним у трудових відносинах.
Інформацією з Реєстру, що підлягає оприлюдненню, є:
- номер листка непрацездатності, дата його відкриття, продовження, закриття, відомості щодо перевірки обґрунтованості його видачі (у разі проведення);
- кількість, причини, середня тривалість зареєстрованих листків непрацездатності за місяць, квартал, рік, за регіонами, закладами охорони здоров'я, особами, що засвідчили тимчасову непрацездатність;
- кількість необґрунтовано виданих і продовжених листків непрацездатності за місяць, квартал, рік, за регіонами, закладами охорони здоров'я, особами, що засвідчили тимчасову непрацездатність;
- кількість днів тимчасової непрацездатності за місяць, квартал, рік, за регіонами, страхувальниками;
- суми допомоги, що виплачені на підставі листків непрацездатності, за місяць, квартал, рік, за страхувальниками.
Фонд соціального страхування України на підставі листків непрацездатності надає допомогу по тимчасовій втраті працездатності, допомогу по догляду за дитиною або хворим членом родини, допомогу по вагітності та пологах.
Джерело: сайт «Юрліга»